ANTRENAMENTELE FITSCHOOL

FitSchool este un proiect inovator
care abordează în mod cuprinzător nevoile de sănătate și de dezvoltare ale copiilor,
în special formarea capacității fizice
ca instrument de profilaxie pentru bolile civilizației.
Ședințele atractive și diversificate cu antrenorul virtual reprezintă un
sprijin pentru profesori fie că aleg să realizeze împreuna cu copiii ședințele tradiționale
de 30 de minute de activitate fizică, fie ședințele scurte dintre ore,
așa-numitele „pauze pentru creier”.

Antrenament de 3 minute

Acestea sunt exerciții fizice de intensitate moderată și medie sub
forma ședințelor în cadrul orelor.

Obiectivul principal al antrenamentului de 3 minute este să stimuleze sistemul cardiorespirator
și sistemul musculo-scheletic sub forma unei așa-zise „pauze pentru creier” în scopul îmbunătățirii abilităților cognitive
și creșterii implicării copiilor în procesul de învățare.
Antrenamentele de 3 minute se recomandă să fie efectuate de copii chiar și de mai multe ori pe zi.
Cele mai benefice efecte au loc în cazul realizării între 3 și 5 antrenamente de 3 minute pe durata unei zile de școală.

Cum folosim resursele antrenamentelor de 3 minute?

Antrenamente de 30 de minute

Acestea sunt ședințe de activitate fizică
de intensitate moderată și medie.

Obiectivele principale ale antrenamentului de 30 de minute sunt: îmbunătățirea eficienței cardio-respiratorii
și îmbunătățirea tonusului muscular, ținând cont de semnele clare de oboseală ale copiilor.
Antrenamentele de 30 de minute se bazează pe un plan unitar de sarcini de efort conform recomandărilor OMS.
Antrenamentele de 30 de minute sunt recomandate pentru a fi efectuate de către copii ca un set de exerciții de bază realizate cu
ajutorul unui antrenor virtual.

Cum folosim resursele antrenamentelor de 30 de minute?

Antrenamente de 30 de minute

pentru începători

Acestea sunt ședințe de activitate fizică
de intensitate moderată și medie cu încărcare redusă
în raport cu antrenamentele de 30 de minute
(durată mai scurtă a exercițiului, pauză prelungită între exerciții).

Antrenamentele de 30 de minute sunt recomandate pentru efectuare în etapa de început,
ca mai apoi să se crească gradul de intensitate a activității fizice,
spre moderat sau mediu.

Cum folosim resursele antrenamentelor de 30 de minute?

Sari la conținut